Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styling din tradgard med minimal anstrongning

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Styling din tradgard med minimal anstrongning

Jag skulle vara intresserad av att prata om en fraga som beror mig. Jag har alltid dromt om att ha en snygg trodgard som ar en frojd for ogat, men samtidigt vill jag att den ska vara lattskott. Jag ar sarskilt intresserad av anvandningen av metallkonstruktioner - det verkar som om de skulle kunna vara ett fantastiskt dekorativt element och kanske till och med en praktisk del av tradgarden. Jag har funderat pa att lagga till nagra bagar, stolpar eller sma pergolor av metall, men ar inte saker pa hur jag bost ska genomfora detta
    Last edited by satohinakamoto; Yesterday, 06:05 AM.

Metall ger stil och hallbarhet till tradgarden. Jag har bagar och gitter av metall i min tradgard och de tal vodret perfekt. Jag rader dig att valja korrosionsbestondig metall sa att strukturerna haller langre. Sadana element ser bra ut med lockiga vaxter, vilket ger tradgarden vertikalitet och intressanta linjer. For metallprodukter av hog kvalitet kan du titta pa https://staltradgarden.se, det finns ett stort urval till rimliga priser. Om du vill halla kostnaderna nere annu mer kan du anvanda gamla metallforemal for att skapa en vintagestil. Det viktigaste ar att behandla metallen sa att den inte rostar. Jag hoppas att du har nytta av dessa tips!

Comment

Jag har anvant metallelement som stod for klattervaxter - mycket praktiskt och ser snyggt och modernt ut. Jag haller med om att du bor valja korrosionsbestandig metall, sarskilt om strukturen kommer att vara utomhus. Metall passar forresten bra in i nastan alla tradgardsstilar, fran minimalism till klassisk. Jag tror att det ocksa ar mojligt att uppna onskad effekt med minimala utgifter, sarskilt om du anvander enkla former och grundlaggande monster.

Comment

Working...
      X